Thursday, May 29, 2014

Hye!

Assalamualaikum guys.Haaa lama dah tak update blog ni sorry2. Mcm laa ada peminat kan haha. Disebabkan saya tak update sebab saya baru masuk kolej hehehe kehidupan di kolej awak tanya?
hmmm mula mula seriously 5 hari berturut2 menangis je keja mana tak nya family jauh di sarawak saya ni di melaka apa yg saya fikir ialah bayangkan tempat ini seperti sarawak pasar paling dekat pun tampin je itu pun terpaksa pakai kereta sewa,sapu,teksi haihh boleh kosong walet aku pas ni.Mula mula dulu duduk kat asrama lain lepas tu pindah bilik baru, bilik baru ini best kakak senior lawak gile,ada washing machine kot,wifi pun ada tapi kena asing asing bayar laa kan haaa hahaha kalau pasal lebihan air ni lain cerita laa k?perempuan tak dpt jauh dari air mana tak nak basuh baju mandi nya lagi belum lagi masak haihhh boleh gila aku pas ni k bye itu je yang saya nak post

No comments:

Post a Comment